Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 4 pune la dispoziția cetăţenilor sectorului 4, două linii telefonice de urgență, ce pot fi apelate gratuit din toate reţelele fixe şi mobile naționale.
Atât telefonul copilului cât și cel al adultului pot fi apelate în regim non-stop, inclusiv în perioada sărbatorilor legale, pentru semnalarea cazurilor de urgență ce privesc copiii și adulții aflaţi în situaţii dificile, abuzaţi, neglijaţi, exploataţi.
Apelurile vor fi preluate de personal specializat, cu vastă experienţă în domeniul protecției sociale. Vom oferi asistență, consiliere și îndrumare în vederea depăşiri situaţiei de criză în care se află copilul/adultul şi/sau familia acestuia.
Menţionăm că specialiştii instituției noastre colaborează, în soluţionarea cazurilor, cu poliţia, cu serviciul 112, cu unitățile medicale de urgență, precum și cu alte autorități centrale și locale.
Echipa mobilă de urgență nu acţionează la apeluri anonime. Sesizarea trebuie să conţină coordonate şi date pertinente: tipul abuzului, situaţia copilului/adultului, locaţia exactă a acestuia, modalitatea prin care persoana care apelează a ajuns să cunoască situaţia.