Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4
    Meniu
    • Link Icon Link Icon Link Icon Acasă
      • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Despre noi
        • Link Icon Link Icon Link Icon Evenimente
        • Link Icon Link Icon Link Icon Comunicate de presă
        • Link Icon Link Icon Link Icon Noutăți
        • Link Icon Link Icon Link Icon Organizare
        • Link Icon Link Icon Link Icon Conducere
        • Link Icon Link Icon Link Icon Declarații de avere și interese
        • Link Icon Link Icon Link Icon Legislație
        • Link Icon Link Icon Link Icon Raport de Activitate
        • Link Icon Link Icon Link Icon Parteneri
        • Link Icon Link Icon Link Icon Consilier de etică
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Proiecte în derulare
      • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Transparență decizională
        • Link Icon Link Icon Link Icon Achiziții Publice
        • Link Icon Link Icon Link Icon Bugetul D.G.A.S.P.C. S4
        • Link Icon Link Icon Link Icon Ctr. Colectiv Muncă
        • Link Icon Link Icon Link Icon Comisia de disciplină
        • Link Icon Link Icon Link Icon Salarii personal DGASPC Sector 4
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Strategia instituției
      • Link Icon Link Icon Link Icon Servicii
        • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția Drepturilor Copilului
        • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția Drepturilor Persoanelor Adulte
        • Link Icon Link Icon Link Icon Prestații și Beneficii
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Paraclisul Adormirea Maicii Domnului
        • Link Icon Link Icon Link Icon Relația cu ONG
      • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția datelor (GDPR)
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Autentificare
          • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Exchange Mail 2019 - Email actual
          • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Exchange Mail 2010 - Email vechi
        • Link Icon Link Icon Link Icon Carieră

          Serviciul Rezidențial și Îngrijire Persoane Vârstince


          Documente necesare în vederea întocmirii dosarului de găzduire în centrele rezidenţiale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 4

           

          1. Cerere din partea solicitantului sau reprezentantului legal ( tutore, curator );

          2. Declaraţie pe proprie răspundere a solicitantului din care să reiasă că nu are copii sau întreţinători legali. În cazul în care aceştia există trebuie să prezinte o declaraţie pe proprie răspundere cu motivele pentru care nu pot îngrijii persoana adultă şi să prezinte acte doveditoare ( nu este permis în aceste centre accesul persoanelor care au contract de întreţinere sau orice act juridic încheiat între părţi din care să rezulte fără echivoc intenţia de a se obliga la întreţinere, decât în condiţiile suportării costului mediu lunar al cheltuielilor stabilit prin H.C.L. sector 4 de către aparţinători sau de către cei obligaţi la întreţinere).

          3. Documente medicale din care să rezulte că s-au efectuat analizele medicale: RBW, radiografie pulmonară cu interpretare, test SIDA/HIV (pentru persoanele cu vârsta până la 65 ani), examen coproparazitologic, examen coprobacteriologic, analize uzuale de sânge, adeverinţă medicală în care să se precizeze că persoana adultă nu suferă de  boli infecto-contagioase;

          4. Adeverinţă de venit impozabil (act de stare materială/financiară de la Circa/ Administraţia Financiară, Direcţia Taxe şi Impozite Locale);

          5. Copii ale actelor de identitate ale persoanei ce doreşte internarea şi ale persoanelor obligate la plata contribuţiei conform legii ( soţ, soţie, copii, reprezentant legal sau persoană obligată la întreţinere în baza unor acte legale) -  Certificat de naştere, certificat de căsătorie, hotărâre de divorţ, deces, dispoziţie de tutelă sau curatelă acolo unde este cazul, etc;

          6. Adeverinţe de venit ale aparţinătorilor şi ale membrilor familiei acestuia (necesare pentru stabilirea contribuţiei de întreţinere ce revine acestora potrivit legii);

          7. Ultimul talon de pensie dacă este cazul;

          8. Investigaţii paraclinice solicitate, după caz ;

          9. Documente doveditoare ale situaţiei locative ( copie act spaţiu: copie contract de vânzare-cumpărare, copie act de donaţie, copie act moştenire, copie contract de închiriere, după caz);

          10. Copia documentului care atestă încadrarea în grad de handicap ( dacă e cazul);

          11. Dosar cu şină de încopciat.

          ATENŢIE!

          Persoanele care solicită găzduirea trebuie să aibă domiciliul stabil pe raza administrativ- teritorială a Sectorului 4.

           

          SERVICII SOCIALE LA DOMICILIU

           

          I Servicii sociale privind beneficiarul:

           

          -        Efectuarea cumpărăturilor;

          -        Acordarea de ajutor pentru prepararea hranei;

          -        Sprijin pentru plata unor servicii şi obligaţii curente;

          -        Solicitarea serviciului de ambulanţă în cazuri urgente şi solicitarea deplasării medicului de familie la domiciliu.

           

          II Servicii sociale privind domiciliul beneficiarului:

           

          -        Acordarea de ajutor pentru mic menaj în camera în care locuieşte persoana vârstnică

          -        Aerisirea camerei

          -        Igiena patului (scuturat, schimbat lenjeria)

          -        Măturat/aspirat praful,şters praful

          -        Spălat hainele la maşina de spălat

          -        Spălatul vaselor în care s-a gătit şi s-a servit masa.

           

           

           

          Documente necesare în vederea întocmirii dosarului social pentru îngrijire la domiciliu

           

          1.  Copii ale actelor de identitate ale persoanei ce doreşte îngrijirea la domiciliu şi ale aparţinătorilor ( soţ, soţie, copii, reprezentant legal, etc) -  Certificat de naştere, certificat de căsătorie, hotărâre de divorţ, deces, dispoziţie de tutelă sau curatelă acolo unde este cazul, etc;

          2. Declaraţie pe proprie răspundere a solicitantului din care să reiasă că nu are aparţinători sau întreţinători legali. În cazul în care persoana vârstnică are aparţinători, aceştia trebuie să prezinte o declaraţie pe proprie răspundere cu motivele pentru care nu pot îngrijii şi supraveghea persoana vârstnică şi să prezinte acte doveditoare, după caz (timp limitat, probleme de sănătate, locuiesc în altă localitate);

          3. Ultimul talon de pensie, dacă este cazul;

          4. Talon indemnizaţie handicap, dacă este cazul;

           

          5.  Declaraţie pe proprie răspundere a solicitantului din care să reiasă că nu realizează venituri, dacă este cazul;

          6. Adeverinţe de venit ale aparţinătorilor şi ale membrilor familiei acestuia;

          7. Documente doveditoare ale situaţiei locative ( copie act spaţiu: copie contract de vânzare-cumpărare, copie act de donaţie, copie act moştenire, copie contract de închiriere, după caz);

          8. Declaraţie pe proprie răspundere a coproprietarilor din care să reiasă că nu se opun îngrijirilor comunitare, dacă este cazul;

          9. Declaraţie pe proprie răspundere a solicitantului din care să reiasă că imobilul în care locuieşte nu a fost înstrăinat unei terţe persoane cu clauză de întreţinere;

          10. Copia documentului care atestă încadrarea în grad de handicap (dacă e cazul);

          11. Scrisoare medicală eliberată de medicul de familie/medicul specialist din care să reiasă diagnosticul şi recomandările medicale (schema terapeutică) care pot fi efectuate la domiciliu (ex: măsurare tensiune arterială, glicemie). Din scrisoarea medicală trebuie să reiasă că persoana vârstnică are nevoie de îngrijire temporară/permanentă la domiciliu;

          12. Adeverinţă medicală în care să se precizeze că persoana vârstnică nu suferă de boli infecto-contagioase;

          13. Documente medicale recente;

          14. Dosar cu şină de încopciat.


          Locuința Minim Protejată Prof. Dr."Alexandru Obregia"


          Locuinţa Minim Protejată Prof. Dr."Alexandru Obregia" funcţionează în subordinea Serviciului Rezidenţial şi Îngrijire Persoane Vârstnice din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 4.

          Locuinţa Minim Protejată Prof. Dr."Alexandru Obregia" este situată în Şos. Berceni nr. 49, Bl. 128, Sc. 2, Et. 1, Ap. 39, Sector 4, Bucureşti şi are o capacitate de 3 locuri.

                     Locuinţa Minim Protejată Prof.  Dr. “Alexandru  Obregia” este o alternativă pentru persoane adulte cu handicap mental, aflate în situaţie de risc (lipsite de sprijin familial, cu o situaţie materială şi financiară modestă) domiciliate pe raza sectorului 4, în scopul deprinderilor abilităţilor de viaţă independentă, autogospodăririi şi autoîntreţinerii într-o casă de tip familial, de a se integra social şi de a-şi asuma responsabilităţi sau de a-şi apăra interesele.

          Scopul acestui serviciu social este acela de a asigura persoanelor adulte cu handicap mental, aflate în situaţie de dificultate socială, care îndeplinesc criteriile de eligibilitate, găzduire, asistenţă şi suport, consiliere psihologică, terapie ocupaţională, petrecerea timpului liber, socializare în funcţie de nevoile identificate, cât şi pentru creşterea şanselor recuperării şi/sau integrării acestora în familie sau în comunitate şi de a acorda sprijin şi asistenţă pentru prevenirea situaţiilor ce pun în pericol securitatea acestora.





          Program cu publicul
          Luni
          08:30 - 16:00
          Marți
          08:30 - 16:00
          Miercuri
          08:30 - 16:00
          Joi
          08:30 - 18:00
          Vineri
          08:30 - 13:30
          Sâmbătă
          Închis
          Duminică
          Închis
          Localizare pe hartă
          Date de contact
          • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă +40372715100
          • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă contact@dgaspc4.ro
          • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă București, Sector 4, Str. Sld. Enache Ion, Nr. 1 A
          • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Facebook
          Telefoane utile

          Legături utile:

          Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouăPrimăria Sector 4

          Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouăDirecția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4

          Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouăPrefectura Municipiului București

          Social Media
          Formular Contact Online
          Au fost detectate proprietăți nevalabile ale formularului
           
           Selectează o opțiune*



          Nume și Prenume*



          Adresa de email*



          Adresa de domiciliu*

           

          Numărul de telefon*

           


          Mesajul tău*



          *Câmp obligatoriu

          🚹

          • ✚ Mărește fontul
          • ⚊ Micșorează fontul
          • ☀ Alb și negru
          • ◐ Inversează culorile
          • U Evidențiaza legăturile
          • ↻ Resetează

           

          Copyright © 2018-2020.

           D.G.A.S.P.C. Sector 4. All rights reserved.

          Acest site este optimizat pentru browser-ele Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox, toate device-urile mobile și tablete


            close lightbox