Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4
Meniu
  • Link Icon Link Icon Link Icon Acasă
    • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Despre noi
      • Link Icon Link Icon Link Icon Evenimente
      • Link Icon Link Icon Link Icon Comunicate de presă
      • Link Icon Link Icon Link Icon Noutăți
      • Link Icon Link Icon Link Icon Organizare
      • Link Icon Link Icon Link Icon Conducere
      • Link Icon Link Icon Link Icon Declarații de avere și interese
      • Link Icon Link Icon Link Icon Legislație
      • Link Icon Link Icon Link Icon Raport de Activitate
      • Link Icon Link Icon Link Icon Parteneri
      • Link Icon Link Icon Link Icon Consilier de etică
      • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Proiecte în derulare
    • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Transparență decizională
      • Link Icon Link Icon Link Icon Achiziții Publice
      • Link Icon Link Icon Link Icon Bugetul D.G.A.S.P.C. S4
      • Link Icon Link Icon Link Icon Ctr. Colectiv Muncă
      • Link Icon Link Icon Link Icon Comisia de disciplină
      • Link Icon Link Icon Link Icon Salarii personal DGASPC Sector 4
      • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Strategia instituției
    • Link Icon Link Icon Link Icon Servicii
      • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția Drepturilor Copilului
      • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția Drepturilor Persoanelor Adulte
      • Link Icon Link Icon Link Icon Prestații și Beneficii
      • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Paraclisul Adormirea Maicii Domnului
      • Link Icon Link Icon Link Icon Relația cu ONG
    • Link Icon Link Icon Link Icon Protecția datelor (GDPR)
      • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Autentificare
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Exchange Mail 2019 - Email actual
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Link Icon Link Icon Link Icon Exchange Mail 2010 - Email vechi
      • Link Icon Link Icon Link Icon Carieră

        Proiecte în derulare


        Proiectul - ”Facilitarea inserției pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități”, Cod MySMIS2014+: 130164

        Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții, în parteneriat cu Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, implementează proiectul ”Facilitarea inserției pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități”, Cod MySMIS2014+: 130164, proiect cofinanțat în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul specific 3.1. Creșterea ocupării șomerilor și a persoanelor inactive, cu accent pe șomerii de lungă durată, lucrătorii vârstnici (55-64 ani), persoanelor cu dizabilități, persoanelor cu nivel redus de educație.

         

        Grupul Ţintă al proiectului cuprinde 7000 şomeri şi persoane inactive non – NEET (studenţi, pensionari de invaliditate cu drept de muncă) - persoane cu dizabilităţi, cu domiciliul sau reşedinţa în regiunile eligibile(Centru, Sud-Muntenia, Sud-Vest Oltenia, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Vest, Bucuresti-Ilfov.

         

        Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4 anunţă persoanele cu dizabilități care se află în proces de ocupare a unui loc de muncă, de faptul că, pot beneficia de vouchere, utilizate exclusiv pentru achiziţionarea de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces, altele  decît cele finanţate prin Fondul Naţional Unic de Asigurări Sociale de Sănătate în cadrul sistemului de Asigurări Sociale de Sănătate.


        Persoane care pot beneficia de tehnologie asistivă în cadrul proiectului:

        ·       Persoane care au o dizabilitate atestată prin certificatul de încadrare în grad de handicap, se află în căutarea unui loc de muncă/ nu au un loc de muncă în prezent;

        ·       Starea de sănătate şi capacităţile fizice şi psihice o fac aptă pentru prestarea unei munci.

         

        Paşi necesari pentru obţinerea tehnologiei asistive:

         

        ETAPA 1

        Persoanele care îndeplinesc condițiile de mai sus se prezintă la Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Sector 4, str. Spătaru Preda nr. 12, Sector 5, Bucureşti, cu următoarele documente:

        ·       carte de identitate

        ·       adeverinţă medicală

        ·       ultimul document de studii

        Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Sector 4 înregistrează persoana ca fiind în căutarea unui loc de muncă și acordă servicii de informare, consiliere și mediere.

        Persoana cu dizabilități semnează Acordul privind participarea la măsurile pentru stimularea ocupării forței de muncă și participă la minimum două activități (informare, consiliere și mediere), asigurate de ALOFM Sector 4.

         

        ETAPA 2

        Persoana cu dizabilități se prezintă la D.G.A.S.P.C. Sector 4, Str. Soldat Enache Ion nr. 1A,  unde depune următoarele documente:

        ·       cererea pentru acordarea voucherului (document tip), în original;

        ·       certificatul de încadrare în grad de handicap și Anexa, în copie;

        ·       recomandarea medicului specialist privind tipul de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces (document tip), în original;

        ·       acordul privind participarea la măsurile pentru stimularea ocupării forței de muncă asigurate de ALOFM Sector 4, însoțit de Planul individual, în copie;

        ·       angajamentul că nu înstrăinează produsul asistiv, în original (se va completa în 3 exemplare).

         

        ETAPA 3

        DGASPC Sector 4 transmite ANDPDCA cererea depusă;

        ANDPDCA transmite DGASPC Sector 4, vaucherul nominal tipărit;

        Persoana cu dizabilităţi:

        ·      ridică voucherul de la DGASPC Sector 4;

        ·       prezintă voucherul furnizorului de tehnologie asistivă;

        ·       primeşte produsul din Lista de produse.

         

        ALTE INFORMAȚII DESPRE VOUCHER

        ·       Voucherul este nominal şi netransmisibil şi are o valabilitate în care poate fi utilizat de 6 luni;

        ·       În cazul neutilizării voucherului în perioada de 6 luni, există posibilitatea eliberării la cerere, a unui nou voucher cu aceeaşi valabilitate;

        ·       Termenul de valabilitate al unui voucher nu depăşeşte luna decembrie 2023;

        ·       Voucherul va fi utilizat exclusiv pentru achiziționarea de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces recomandate de medicul specialist, care se regăseşte în lista disponibilă pe site-ul www.andpdca.gov.ro

        ·       Voucherul este utilizat doar la operatorii economici-furnizori/producători de tehnologii și dispozitive asistive și tehnologii de acces prevăzuți în lista disponibilă pe site-ulwww.andpdca.gov.ro

        Pentru orice alte informații cu privire la procedura de acordare a voucherelor vă invităm să contactați D.G.A.S.P.C. Sector 4, Str. Soldat Enache Ion nr. 1A, Serviciul Management de Caz pentru Persoane Adulte, tel.0730591007/0725804388.

        Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă


        Proiectul - Dezvoltarea de servicii sociale inovative pentru reducerea riscului de instituționalizare în sectorul 4 POCU/478/4/18/130210


        FONDUL SOCIAL EUROPEAN

        Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020

        Axa prioritară: Incluziunea sociala si combaterea saraciei

        Obiectiv specific: OS. 4.12, 4.13, 4.14

        Titlul proiectului: Dezvoltarea de servicii sociale inovative pentru reducerea riscului de instituționalizare în sectorul 4


        Contract POCU: POCU/478/4/18/130210

         

        Beneficiarului proiectului: FUNDATIA PENTRU DEZVOLTAREA SERVICIILOR SOCIALE

        Partener 1: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 4

        Partener 2: FUNDATIA SERA ROMANIA

         

        Obiectivul general al proiectului/Scopul proiectului:

        Obiectivul general al proiectului il reprezinta elaborarea de masuri inovative pentru prevenirea separarii copilului de familie, dezvoltarea de servicii sociale alternative de sprijin in sectorul 4 precum si imbunatatirea sprijinului acordat tinerilor pentru dezvoltarea deprinderilor de viata independenta. Astfel, proiectul vizeaza actiuni de prevenire pentru minim 50 de copii expusi riscului separarii de familie, asigurarea serviciilor sociale in vederea reintegrarii in familie pentru un numar de 20 copii, furnizarea serviciilor sociale pentru un numar de 250 copii cu dizabilitati, pentru a preveni separarea copilului de familia sa in cadrul unui Centru de Zi, furnizarea serviciilor sociale pentru un numar de aproximativ 80 de tineri, in cadrul Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de viata independenta.

        Prin implementarea acestui proiect se urmareste si derularea de campanii de informare cu privire la drepturile copilului precum si

        promovarea egalitatii de sanse si nediscriminarii in sectorul 4.

         

        Obiectivele specifice ale proiectului

        1. OS1. Cresterea gradului de constientizare, a accesului si participarii la acþiuni destinate promovarii si respectarii drepturilor copilului, precum si la acþiunile de prevenire a separarii copilului de familia sa, prin derularea campaniilor de informare in comunitate;

        2. OS2. Dezvoltarea de programe de identificare si monitorizare a minim 50 de copii din comunitate, aflaþi în risc de separare de

        familie precum si servicii de acompaniere a copilului expus riscului si a familiei acestuia in vederea asigurarii dreptului copilului la identitate, sanatate si educaþie;

        3. OS4. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centru de zi pentru pregatirea si sprijinirea integrarii sau reintegrarii copilului în familie pentru un numar de minim 20 copii

        4. OS5. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de Viata independent pentru un numar de 80 copii/tineri

        5. OS5. Cresterea nivelului de calitate a vietii copiilor si familiilor acestora prin asigurarea unor instrumente de inovare sociala respectiv acordarea de subventii financiare pentru minim 50 de copii aflati in situatie de risc si pentru minim 20 de familii care se ocupa cresterea acestora in comunitate, in vederea prevenirii separarii copilului de familie;

        6. OS6. Asigurarea unor instrumente de inovare sociala respectiv acordarea de subventii financiare pentru minim 20 de copii reintegrati din sistemul rezidential si pentru 15 familii in care se va face reintegrarea copiilor

         

        Grupul tinta:

        • 20 copii/tineri sprijiniþi în vederea reintegrarii în familie;
        • 50 copii copii expusi riscului de separare de familie, care vor beneficia de subvenþii pentru prevenirea separarii copilului de familia sa;
        • 250 copii cu dizabilitaþi care vor beneficia de serviciile oferite în cadrul Centrului de zi "Respiro";
        • 80 de copii/tineri care beneficieaza de serviciile oferite în cadrul Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de Viata Independenta.

         

         

        Activitati previzionate:

        Activitate: A.1. ACTIVITATI SPECIFICE MANAGEMENTULUI PROIECTULUI        

        Subactivitate: A1.1. Organizarea tehnica si financiara a proiectului

        Activitate: A.2. FURNIZAREA DE SERVICII INTEGRATE DE SPRIJIN ÎN VEDEREA ASIGURĂRII TRANZITIEI DE LA SERVICII DE INGRIJIRE INSTITUTIONALIZATA CATRE SERVICII LA NIVELUL COMUNITATII

         

        Subactivitati:

        • A.2.1. Înfiintarea si dezvoltarea serviciilor sociale
        • A.2.2. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centrului "RESPIRO"
        • A 2.3. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de Viață Independentă
        • A 2.4. Furnizarea serviciilor sociale în cadrul Centrului de zi pentru sprijinirea integrării sau reintegrării copilului în familie
        • A.2.5.  Implementarea unor măsuri care vin în sprijinul dezinstituționalizării și al furnizării de servicii la nivelul comunității prin acordarea de sprijin financiar pentru reintegrarea copilului in familia sa
        • A.2.6.  Sprijin pentru furnzare de programe de asistenta tinerilor

         

        Activitatea: A.3. DEZVOLTAREA DE PROGRAME DE IDETIFICARE SI MONITORIZARE A SITUATIILOR DE RISC DE SEPRARE DE FAMILIE

        Subactivitati:

        • A 3.1 Dezvoltarea de programe de identificare și monitorizare a copiilor aflați în risc de separare de familie și de acompaniere a copilului expus riscului
        • A.3.2.  Implementarea unor măsuri care vin în sprijinul dezinstituționalizării și al furnizării de servicii la nivelul comunității prin acordarea de sprijin financiar pentru prevenirea separarii copilului de familia sa/institutionalizare

         

         

        Activitatea: A.4.  CAMPANII DE INFORMARE SI CONSTIENTIZARE, ACTIUNI DE PROMOVARE A EGALITATII DE SANSE SI NEDISCRIMINARE

        Subactivitati:

        • A.4.1. Masuri inovative de abordare și promovare a prevenirii separării copilului de familie, promovarea egalitatii de sanse si nediscriminarii
        • A.4.2 Campanie de informare si constientizare in domeniul promovarii si respectării drepturilor copilului
        • A.4.3.Selecția grupului țintă și monitorizarea acestuia

         

        Rezultate asteptate:

        1. R1. (A2.1.) 3 servicii sociale infiintate

        2. R2. (A2.2.) Furnizarea serviciilor sociale in cadrul Centrului de zi "RESPIRO" – centru de zi pentru copilul cu dizabilitaþi – un numar de 250 copii

        3. R3. (A2.3.) Furnizarea serviciilor sociale in cadrul unui Centrului pentru Dezvoltarea Deprinderilor de Viata Independenta pentru un numar de 80 copii/tineri

        4. R4. (A2.4.) Furnizarea serviciilor sociale in cadrul unui Centru de zi pentru pregatirea si sprijinirea integrarii sau reintegrarii copilului în familie, pentru un numar de 20 copii

        5. R.5 (A2.5.) Acordarea de subventii pentru 20 de copii reintegrati in familie si pentru 15 familii cu copii reintegrati din sistemul rezidential/asistenta maternala al Directiei

        6. R.6. ( A2.6) Sprijin pentru furnizarea de programe de asistenþa tinerilor pentru un numar de 25 tineri care vor beneficia de cursuri de calificare

        7. R7.(A3.1.) Identificarea si monitorizarea unui numar de minim 50 copii aflaþi în risc de separare de familie;

        8. R8. (A3.2). Acordarea de subventii pentru 50 de copii aflati in situtie de risc si 15 de familii cu copii aflati in situatie de risc de separare

        9. R9 (A4.1). O campanie de prevenire a separarii copilului de familia sa, organizata in comunitate si derulata prin intermediul a 4 seminarii cu cate 20 participanti/eveniment si 4 mese rotunde cu cate 15 participanti;

        10. R10. (A4.2) O campanie de promovare a drepturilor copilului, egalitatii de sanse si nediscriminarii organizata în comunitate prin 6 evenimente a cate 60 participanti/eveniment;

        11. R11. (A4.3.) 400 de copii aflati in dificultate beneficiari ai serviciilor/masurilor furnizate in cadrul proiectului;

         

        Valoarea totala a proiectului:  5,833,137.21, din care valoare confinantare UE: 4,666,509.77 și valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național 1,115,999.73

         

        Durata proiectului: 27 luni

        Data începere: 8.05.2020

         

        Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020.

        Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate deUniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouăwww.fonduri-ue.ro

        Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

         

        Date de contact:

        Manager proiect: Ciortan Alexandru-Vladimir

        Fundatia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale (FDSS)
        Tel: +4031 426 15 62, Fax. +4021 6370131

        Email: proiecte@fdss.ro
        Bucuresti, Sector 5, Str. Cooperației, nr.5B, cod poștal 052832

        www.fdss.ro

        Proiectul - „TEAM-UP: Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor”, cod SMIS127169

        Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție în calitate de Beneficiar, în parteneriat cu cele 47 de Direcții Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului de la nivelul județelor și sectoarelor municipiului București, implementează proiectul „TEAM-UP: Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor”, cod SMIS 127169, finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

        Scopul proiectului îl constituie creșterea calității sistemului de asistență socială și a numărului de asistenți maternali la nivelul comunității, prin introducerea de instrumente și proceduri și prin îmbunătățirea nivelului de competențe al profesioniștilor din sistem.

        Rezultatele așteptate sunt următoarele:

        1: un set de proceduri de lucru destinat activității desfășurate de asistenții maternali elaborat;

        2: 42 de seminarii de diseminare și instruire organizate în scopul aplicării unitare a setului de proceduri create;

        3: platformă digitală creată și dezvoltată la nivel național, conținând module de tip e-learning, module de educație digitală și baze de date relevante pentru rețeaua de asistență maternală și personalul specializat din sistem;

        4: 15.000 de persoane selectate în vederea participării la cursul de formare continua;

        5: un program de formare profesională și suport de curs elaborate;

        6: un program de formare profesională susținut pentru 15.000 de asistenți maternali;

        7: campanie de informare și conștientizare derulată;

        8: rețea de asistență maternală dezvoltată;

        9: cheltuieli salariale aferente remunerației asistenților maternali existenți în sistem din 2014 până în anul 2018 și a celor nou angajați începând cu anul 2019.

         

        Durata de implementare a proiectului este de 120 de luni (ianuarie 2014-decembrie 2023) iar valoarea totală a acestuia este de 2.657.162.612,32 lei, din care 2.243.584.251,47 lei contribuția financiară din partea Uniunii Europene, 332.365.653,29 lei buget național și 81.212.707,56 lei contribuție proprie a beneficiarului/partenerilor.

        Pentru detalii și informații suplimentare referitoare la proiect, beneficiarul poate fi contactat la tel. 021 310 07 89, e-mail: Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouăoffice@anpfdc.ro.



        Program cu publicul
        Luni
        08:30 - 16:00
        Marți
        08:30 - 16:00
        Miercuri
        08:30 - 16:00
        Joi
        08:30 - 18:00
        Vineri
        08:30 - 13:30
        Sâmbătă
        Închis
        Duminică
        Închis
        Localizare pe hartă
        Date de contact
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă +40372715100
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă contact@dgaspc4.ro
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă București, Sector 4, Str. Sld. Enache Ion, Nr. 1 A
        • Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouă Facebook
        Telefoane utile

        Legături utile:

        Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouăPrimăria Sector 4

        Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouăDirecția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4

        Linkul extern se deschide într-o filă sau fereastră nouăPrefectura Municipiului București

        Social Media
        Formular Contact Online
        Au fost detectate proprietăți nevalabile ale formularului
         
         Selectează o opțiune*



        Nume și Prenume*



        Adresa de email*



        Adresa de domiciliu*

         

        Numărul de telefon*

         


        Mesajul tău*



        *Câmp obligatoriu

        🚹

        • ✚ Mărește fontul
        • ⚊ Micșorează fontul
        • ☀ Alb și negru
        • ◐ Inversează culorile
        • U Evidențiaza legăturile
        • ↻ Resetează

         

        Copyright © 2018-2020.

         D.G.A.S.P.C. Sector 4. All rights reserved.

        Acest site este optimizat pentru browser-ele Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox, toate device-urile mobile și tablete


          close lightbox